
Tesla უფრო იაფი Model Y-ის წარმოებას იწყებს – როდის დაიწყება გაყიდვები?
Mar 27, 2025
Tesla უკვე აწარმოებს ახალი თაობის Model Y-ს სტანდარტულ ვერსიას, რომელიც განსხვავებით Launch Edition-ისგან, უფრო ხელმისაწვდომი იქნება და არ მოიცავს ყველა დამატებით კომპონენტს ერთდროულად. თუმცა, ამ ეტაპზე კომპანიის ვებსაიტზე შეკვეთები ჯერ არ გახსნილა.
Launch Edition: უფრო ძვირი და სრულად აღჭურვილი
Model Y-ს განახლებული ვერსიის შეკვეთების მიღება აშშ-სა და ევროპაში იანვრის ბოლოს დაიწყო, ხოლო მიწოდება მარტის დასაწყისში დაიწყო.
თავიდან მხოლოდ Launch Edition ვერსია იყო ხელმისაწვდომი – ეს იყო AWD Long Range მოდელი, რომელიც საშუალოდ $12,000-ით ძვირია წინა ანალოგთან შედარებით.
Launch Edition მოიცავდა:
ყველა დამატებით ოფციას, ავტომატურად
Full Self-Driving (FSD) პაკეტს
სპეციალურ “Launch Edition” ბეჯებს
Premium Textile Trim და Vegan Suede შიდა მოპირკეთებას
Gigafactory Texas-ში უკვე იწარმოება ჩვეულებრივი ვერსიაც
ახალი დრონის ვიდეომ, რომელიც გადაღებულია Tesla-ს ტეხასის Gigafactory-ზე, აჩვენა, რომ კომპანიის წარმოებაში უკვე ჩაერთო არალიმიტირებული, სტანდარტული Model Y-ები, რომელთაც აღარ აქვთ Launch Edition-ის ნიშნები.
თუმცა, ამ ეტაპზე აშშ-სა და კანადაში შეკვეთების გახსნა ჯერ არ დაწყებულა.
ჩინეთსა და ევროპაში უკვე შესაძლებელია შეკვეთა
განსხვავებით აშშ-ს ბაზრისგან, ჩინეთსა და ევროპაში Tesla უკვე იღებს შეკვეთებს ყველა მოდელზე, მათ შორის არალიმიტირებულ სტანდარტულ ვერსიებზეც.
არსებობს ეჭვი, რომ აშშ-ში Launch Edition-ის მიმართ მოთხოვნა შემცირდა, რაც კომპანიას უბიძგებს წარმოების დივერსიფიკაციისკენ.
მოთხოვნის პრობლემები?
გავრცელდა ინფორმაცია, რომ Tesla-ს აშშ-ში თითქმის ყველაფერი მზად აქვს მყისიერი მიწოდებისთვის, რაც იმაზე მიანიშნებს, რომ შეკვეთების რიგი ამოიწურა მხოლოდ რამდენიმე კვირაში.
ექსპერტის მოსაზრება: Electrek-ის შეფასება
უფრო იაფი, არალიმიტირებული Model Y-ის გამოშვება, ცხადია, მოხსნის მოთხოვნას ძვირ Launch Edition-ზე. ამასთან, ჩანს, რომ Tesla მიღწეულ კვარტალში ცდილობს რაც შეიძლება მეტი მანქანის გაყიდვას, რათა გააუმჯობესოს საფონდო მაჩვენებლები და ფინანსური რეპორტი.
Tesla ცდილობს დააბალანსოს მოთხოვნა და წარმოება — ახალ, უფრო იაფ ვერსიას მომხმარებელი დიდი ინტერესით ელოდება, თუმცა კომპანიის მიზანია რაც შეიძლება ბევრი Launch Edition გაყიდოს კვარტლის დასრულებამდე.