აშშ-ში Uber-ის EV-ების მძღოლები მეტ დამტენ სადგურს ითხოვენ

Oct 1, 2024

ნიუ-იორკსა და სან-ფრანცისკოში ქალაქის ტაქსისა და რაიდშეარის ფლოტების ელექტრიფიკაციის პროცესმა ახალი გამოწვევა წარმოშვა: დატენვის არასაკმარისი ინფრასტრუქტურა.

Uber-ის მონაცემებით, რაიდშეარის მძღოლები ელექტრომობილებს ხუთჯერ უფრო მეტად ირჩევენ, ვიდრე ჩვეულებრივი მოსახლეობა, იქნება ეს მთავრობის მოთხოვნების თუ კომერციული წახალისების გამო.

მიუხედავად იმისა, რომ ქალაქები, როგორიცაა სან-ფრანცისკო, ბოსტონი და ნიუ-იორკი, ნელ-ნელა ამატებენ ქუჩის კიდეზე დამუხტვის სადგურებს, მათი გავრცელება ნელი ტემპით მიმდინარეობს და ისინი ძირითადად ღამის დამუხტვისთვისაა განკუთვნილი. 

სან-ფრანცისკოში, სადაც ახალი გაყიდული ავტომობილების დაახლოებით 25% ელექტროა, 1000 საჯარო დამუხტვის სადგური არსებობს, მაგრამ მათგან მხოლოდ 174 არის სწრაფი დამუხტვის. ქალაქის მერი გეგმავს, რომ 2030 წლამდე სწრაფი დამუხტვის სადგურების რაოდენობა გააორმაგოს.

2023 წლის ბოლოს ნიუ-იორკმა შეიმუშავა Green Rides ინიციატივა, რომელიც ითვალისწინებს, რომ 2030 წლიდან ყველა რაიდშეარის მანქანა ელექტრო ან შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირებისთვის ხელმისაწვდომი იყოს.

საპასუხოდ, ქალაქის ტაქსისა და ლიმუზინების კომისიამ გასცა დაახლოებით 10,000 ახალი ლიცენზია მხოლოდ ელექტრომობილებისთვის, რომლებიც მყისიერად ამოიწურა.

შედეგად, ელექტრომობილების რიცხვი რაიდშეარის ფლოტში 2,000-დან 10,000-მდე გაიზარდა, რაც ამ დროისთვის რაიდშეარის ავტოპარკის 10%-ს შეადგენს.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @