
Aug 5, 2024
Audi ჩინეთის ბაზრისთვის განკუთვნილ ელექტრომობილებზე ოთხრგოლიანი ლოგოს არსებულ ვერსიას არ გამოიყენებს. ამის შესახებ ბრენდის წარმომადგენლებმა პეკინის ავტოშოუზე განაცხადეს. ეს სტრატეგიული რებრენდინგი ასახავს Audi-ს ვალდებულებას, შეესაბამებოდეს ადგილობრივი ბაზრის პრეფერენციებს მსოფლიოს უდიდეს ელექტრომობილების ბაზარზე.
Audi-ს მარკეტინგისა და გაყიდვების ხელმძღვანელმა, განაცხადა, რომ ახალი ლოგო განასახიერებს ინოვაციასა და მდგრადობას, რაც მნიშვნელოვანი ღირებულებებია როგორც Audi-სთვის, ასევე ჩინელი ელექტრომობილების მყიდველებისთვის.
editors comment: აღნიშნული ნაბიჯი იმითაც აიხსნება, რომ ევროპაში წრმოებული აუდის მოდელები გაცილებით უფრო ძვირი ღირს, ვიდრე ჩინეთში ადგილობრივი ბაზარისთვი წარმოებული იგივე მოდელები. შესაბამისად, ხდება ერთგვარი ფასის "დისკრიმინაცია", რაც საბოლოოდ აზიანებს თავად მწარმოებელს, რადგან მის მიერ წარმოებული იაფი პროდუქტი კონკურენციას უწევს თავისივე წარმოების ძვირიან პროდუქციას (შენიშვნა: აღნიშნულ მოდელებში სხვაობა მცირედია, მაგალთად: წარწერები მანქანის უკანა საბარგულზე).