
2027 წლის Porsche Taycan პირველი იქნება „ვირტუალური გადაცემების“ ტექნოლოგიით
Dec 5, 2025
Porsche გეგმავს ახალ ტექნოლოგიას, რომელიც Taycan-ს „ვირტუალური გადაცემების“ სისტემას დაუმატებს - ფუნქციას, რომელიც ელექტრომობილს ხელოვნურ გადაცემის გადართვის ეფექტს მისცემს და გზაზე უფრო „მექანიკურ“, სპორტულ შეგრძნებას შექმნის.
ახლანდელი Taycan-ები, 2026 წლამდე გამოშვებული მოდელები, ამ ფუნქციას პროგრამული განახლებით ვერ მიიღებენ, რადგან მათ საჭეზე შესაბამისი paddle-shifter-ები არ აქვთ.
Porsche-ს ხელმძღვანელმა აღნიშნა, რომ ისინი დიდი ინტერესით აკვირდებოდნენ Hyundai Ioniq 5 N-ის „ვირტუალური გადაცემების“ ტექნოლოგიას, რომელიც EV-ს თამაშივით რეალურ „გადართვის“ შეგრძნებას აძლევს.
ამის შემდეგ Porsche-მ დაიწყო მსგავს სისტემაზე მუშაობა, თავდაპირველად ამბობდნენ, რომ ის ახალ ელექტრო 718-ში ჩაიდგმებოდა, თუმცა ახლა დადასტურდა - პირველი მაინც Taycan იქნება.
- ვირტუალური გადაცემები Porsche Taycan-ში 2027 წლის ბოლოს გამოჩნდება.
- შეკვეთების მიღება დაიწყება 2026 წლის აგვისტოდან.
- ტექნოლოგია არ შეეხება ძველ Taycan-ებს - არც პროგრამული განახლებით.
Porsche ოფიციალურად არ ადასტურებს მთელ ინფორმაციას, მაგრამ არც უარყოფს. მათ განცხადებაში წერია: „Porsche მუდმივად ტესტავს ახალ ტექნოლოგიებს და ბაზარზე შემოტანას შედეგების მიხედვით წყვეტს.“
რატომ არის Taycan იდეალური პლატფორმა?
Taycan უკვე ითვლება ერთ-ერთ ყველაზე დინამიკურ და მართვად ელექტრომობილად. მისი სპექტრი - 402 ცხ.ძ.-იანი საბაზო ვერსიიდან 1,019 ცხ.ძ.-იან Turbo GT-მდე - ცნობილია ძალიან სწრაფი რეაქციით და სპორტული ხასიათით.
„ვირტუალური გადაცემების“ დამატება Taycan-ს კიდევ უფრო მკვეთრად განასხვავებს კომფორტზე ორიენტირებული კონკურენტებისგან.
Porsche გეგმავს „virtual transmission“-ის გამოტანას სხვა EV მოდელებზეც, მათ შორის მომავალ ელექტრო 718-ზე.
ინდუსტრიაში აშკარა ტენდენციაა - EV-ები მხოლოდ სწრაფი და ქარისებრი აღარ უნდა იყვნენ; ისინი უნდა გახდნენ სასიამოვნო და ემოციური მანქანებიც.
Hyundai, Porsche, BMW და სხვა ბრენდები მუშაობენ სისტემებზე, რომლებიც ელექტრომობილების მართვას ისეთ გამოცდილებად აქცევს, როგორიც ბენზინის მანქანებს ჰქონდათ.