2026 Jeep Recon: იაფი და ნამდვილი Off-Road ელექტრომობილი, რომელსაც ბაზარი დიდი ხანია ელოდა

Nov 20, 2025

ამერიკული ბაზარი წლებია ელოდება შედარებით ხელმისაწვდომ, ნამდვილ Off-Road ელექტრომობილს - არა იმას, რაც მხოლოდ მდიდარი მძღოლებისთვისაა შექმნილი, არამედ მოდელს, რომელიც რეალურად ჩაანაცვლებს Wrangler-ის სულს ელექტრო ეპოქაში.

Jeep Recon სწორედ ასეთი მანქანაა. ეს არის ბრენდის პირველი სრულად ელექტრული Off-Road SUV, რომელიც გაყიდვაში გამოვა მომავალ წელს და გამოირჩევა აღჭურვილობით, რომელიც მისი ფასის კატეგორიაში ჯერ არავის შეუთავაზებია.

Recon აწყობილია Stellantis-ის STLA Large პლატფორმაზე - იმავე არქიტექტურაზე, რომელსაც იყენებს Wagoneer S და Dodge Charger Daytona EV.

მაგრამ განსხვავება დიდია:

  • Wagoneer S - უფრო გზაზე ორიენტირებული

  • Recon - სრულიად Off-Road ალტერნატივად პოზიციონირდება Wrangler-ისთვის

Recon იყენებს:

  • 100 kWh ბატარეას

  • ორმოტორიან AWD სისტემას სტანდარტულად

  • 650 ცხენის ძალას

  • 620 lb-ft ბრუნვის მომენტს

  • 0–60 mph აჩქარება: 3.6 წამი

თუმცა Recon-ის მთავარი მიზანი არ არის სწრაფი აჩქარება - არამედ რეალური გამავლობა.

Recon-ს აქვს ისეთი კომპონენტები, რომლებიც მის ფასობრივ კატეგორიაში EV-ებში უბრალოდ არ გვხვდება:

ელექტრონული Locking Rear Differential

ეს საშუალებას იძლევა, რომ უკანა ბორბლების შორის გამანაწილებელი ბრუნვა სრულად გადავიდეს იმ ბორბალზე, რომელსაც რეალურად აქვს მიწოლა - მაშინაც კი, თუ მეორე ბორბალი ჰაერშია.

აღსანიშნავია: Rivian R1S და R1T, ბევრად ძვირი მოდელები, იყენებენ პროგრამულ იმიტაციას, არა რეალურ ლოკერს.

Moab პაკეტი

Recon-ის ყველაზე Off-Road ორიენტირებული ვერსია:

  • 33-დეიანი AT საბურავები

  • 9.1 ინჩი კლირენსი

  • 15:1 უკანა გადაბმის ფარდობა - დაბალი სიჩქარის მაღალი მომენტის იმიტაცია

  • შესანიშნავია კლდოვან მოჭიდებაზე, ციცაბო დამრეცებზე და ტექნიკურ ბილიკებზე

Selec-Speed Control

Off-Road „სიჩქარის კონტროლი“ - ავტომობილი თავად აკონტროლებს სიჩქარეს დაღმართებსა და აღმართებზე, მძღოლი კი მხოლოდ საჭეს მართავს.

ეს არის პირველი EV ბაზარზე, რომელსაც კარები სრულად ეხსნება. მსგავსი ფუნქცია დღეს მხოლოდ Wrangler-ს, Gladiator-ს და Ford Bronco-ს აქვს.

სალონში გვხვდება:

  • 12.3" ციფრული პანელი

  • 14.5" ცენტრალური ეკრანი

  • Stellantis-ის უახლესი გართობის სისტემა


თუმცა, როგორც Wagoneer S-ისა და Charger Daytona EV-ის ტესტებმა აჩვენა, პლატფორმის საბაზისო პროგრამულ უზრუნველყოფას refinement სჭირდება - დაბაგვება და შეფერხებები ჯერაც გამოწვევად რჩება.

Off-Road მანქანაში პროგრამული სტაბილურობა კრიტიკულად მნიშვნელოვანია, ამიტომ Recon-ის წარმატება დიდწილად იქნება დამოკიდებული ამ მიმართულებაზე.


© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @