EV News - News about electric vehicles

EV News - News about electric vehicles

EV News - News about electric vehicles

დატენვის გარეშე? ნახეთ როგორ დაფარა Aptera-მ 480 კმ მხოლოდ მზის ენერგიით!

დატენვის გარეშე? ნახეთ როგორ დაფარა Aptera-მ 480 კმ მხოლოდ მზის ენერგიით!

Aptera Motors-მა გაგვიზიარა ახალი, ამაღელვებელი ვიდეო, რომელიც ნათლად გვიჩვენებს მათ მზის ენერგიაზე მომუშავე ელექტრომობილის (SEV – Solar Electric Vehicle) რეალურ სამგზავრო შესაძლებლობებს. კომპანიის წარმოებისთვის განკუთვნილ მოდელს პირველად ჩაუტარდა საგზაო ტესტი და მან წარმატებით გაიარა 480 კილომეტრზე მეტი დისტანცია, მხოლოდ ბატარეისა და მზის ენერგიის დახმარებით.

ყოველი თვის ბოლოს Aptera გვიზიარებს სიახლეებს და ამჯერადაც არ დააყოვნეს – სულ რაღაც 25 დღეა გასული Mojave-ს უდაბნოში ჩატარებული ეფექტიანობის რეალური ტესტირების შემდეგ გამოქვეყნებული ვიდეოდან.

იმ დროისთვის მიღებულმა შედეგებმა Aptera-ს განცხადებით, „გარღვევის ხასიათი“ შეიძინა — განსაკუთრებით აღსანიშნავია coast-down ტესტი, რომელიც აფასებდა ავტომობილის აეროდინამიკურ, გორვის და ენერგეტიკულ დანაკარგებს.

ამჯერად კი, კომპანია კიდევ უფრო შორს წავიდა: პირველად დაატესტეს მათი მზის ელექტრომობილი ავტომაგისტრალაზე 480+ კილომეტრიანი რეალური საგზაო მოგზაურობისას — და ეს ყველაფერი ვიდეოშია აღბეჭდილი.

Aptera-მ ვიდეოს პარალელურად გამოაქვეყნა ბლოგპოსტიც, სადაც აღწერილია საგზაო მოგზაურობის დეტალები. მოგზაურობა განახორციელა კომპანიის თანადამფუძნებელმა და თანადირექტორმა სტივ ფემბრომ, დახმარების ჯგუფთან ერთად, რომელიც პროცესს იღებდა.

როგორც Aptera-ს რუკაზე ჩანს, მოგზაურობა დაიწყო არიზონას ქალაქ ფლაგსტაფიდან, სადაც მანქანამ ჯერ კიდევ გაშვების წინ 300 ვატი მზის ენერგია დააგროვა. გზამ შორეული და ისტორიული Route 66-ით გააგრძელა დასავლეთით და შემდეგ სამხრეთით.

ვიდეოში ერთ-ერთ მომენტში აღნიშნულია, რომ ავტომობილი იღებდა 545 ვატზე მეტ მზის ენერგიას — და ეს მაშინ, როცა ცა მოღრუბლული იყო. სრულიად ელექტრული ძრავმოძრავი სისტემისა და მზისგან მიღებული დამატებითი მარაგის წყალობით, ავტომობილმა წარმატებით გაიარა 480 კილომეტრზე მეტი და მივიდა საბოლოო წერტილამდე. 

Aptera Motors-მა გაგვიზიარა ახალი, ამაღელვებელი ვიდეო, რომელიც ნათლად გვიჩვენებს მათ მზის ენერგიაზე მომუშავე ელექტრომობილის (SEV – Solar Electric Vehicle) რეალურ სამგზავრო შესაძლებლობებს. კომპანიის წარმოებისთვის განკუთვნილ მოდელს პირველად ჩაუტარდა საგზაო ტესტი და მან წარმატებით გაიარა 480 კილომეტრზე მეტი დისტანცია, მხოლოდ ბატარეისა და მზის ენერგიის დახმარებით.

ყოველი თვის ბოლოს Aptera გვიზიარებს სიახლეებს და ამჯერადაც არ დააყოვნეს – სულ რაღაც 25 დღეა გასული Mojave-ს უდაბნოში ჩატარებული ეფექტიანობის რეალური ტესტირების შემდეგ გამოქვეყნებული ვიდეოდან.

იმ დროისთვის მიღებულმა შედეგებმა Aptera-ს განცხადებით, „გარღვევის ხასიათი“ შეიძინა — განსაკუთრებით აღსანიშნავია coast-down ტესტი, რომელიც აფასებდა ავტომობილის აეროდინამიკურ, გორვის და ენერგეტიკულ დანაკარგებს.

ამჯერად კი, კომპანია კიდევ უფრო შორს წავიდა: პირველად დაატესტეს მათი მზის ელექტრომობილი ავტომაგისტრალაზე 480+ კილომეტრიანი რეალური საგზაო მოგზაურობისას — და ეს ყველაფერი ვიდეოშია აღბეჭდილი.

Aptera-მ ვიდეოს პარალელურად გამოაქვეყნა ბლოგპოსტიც, სადაც აღწერილია საგზაო მოგზაურობის დეტალები. მოგზაურობა განახორციელა კომპანიის თანადამფუძნებელმა და თანადირექტორმა სტივ ფემბრომ, დახმარების ჯგუფთან ერთად, რომელიც პროცესს იღებდა.

როგორც Aptera-ს რუკაზე ჩანს, მოგზაურობა დაიწყო არიზონას ქალაქ ფლაგსტაფიდან, სადაც მანქანამ ჯერ კიდევ გაშვების წინ 300 ვატი მზის ენერგია დააგროვა. გზამ შორეული და ისტორიული Route 66-ით გააგრძელა დასავლეთით და შემდეგ სამხრეთით.

ვიდეოში ერთ-ერთ მომენტში აღნიშნულია, რომ ავტომობილი იღებდა 545 ვატზე მეტ მზის ენერგიას — და ეს მაშინ, როცა ცა მოღრუბლული იყო. სრულიად ელექტრული ძრავმოძრავი სისტემისა და მზისგან მიღებული დამატებითი მარაგის წყალობით, ავტომობილმა წარმატებით გაიარა 480 კილომეტრზე მეტი და მივიდა საბოლოო წერტილამდე. 

რეკლამა

All news

რომელმა ბრენდმა მოიგო ბრძოლა ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე?

რომელმა ბრენდმა მოიგო ბრძოლა ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე?

რომელმა ბრენდმა მოიგო ბრძოლა ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე?

ელექტრომობილი

„ჩვენი ტექნიკით ხელს ვუწყობთ ეკოსისტემის განვითარებას რეგიონში“ - ინტერვიუ “ტრანსპორტერის” დამფუძნებელ სერგი შუღაროვთან

„ჩვენი ტექნიკით ხელს ვუწყობთ ეკოსისტემის განვითარებას რეგიონში“ - ინტერვიუ “ტრანსპორტერის” დამფუძნებელ სერგი შუღაროვთან

„ჩვენი ტექნიკით ხელს ვუწყობთ ეკოსისტემის განვითარებას რეგიონში“ - ინტერვიუ “ტრანსპორტერის” დამფუძნებელ სერგი შუღაროვთან

ელექტრომობილი

რეკლამა

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

Content

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის” - ინტევიუ სვეტლანა მონიავასთან

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის”

Content

„ელექტრომობილობა უნდა იყოს ყველასთვის ხელმისაწვდომი“ – ინტერვიუ Myscooter-ის დირექტორ ვლადიმერ გეგენავასთან

„ელექტრომობილობა უნდა იყოს ყველასთვის ხელმისაწვდომი“ – ინტერვიუ Myscooter-ის დირექტორ ვლადიმერ გეგენავასთან

Content

„ეს მხოლოდ დასაწყისია“ – ინტერვიუ EV Power-ის მმართველ პარტნიორ რატი ახვლედიანთან

„ეს მხოლოდ დასაწყისია“ – ინტერვიუ EV Power-ის მმართველ პარტნიორ რატი ახვლედიანთან

Content

Show more

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

Content

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის” - ინტევიუ სვეტლანა მონიავასთან

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის”

Content

„ელექტრომობილობა უნდა იყოს ყველასთვის ხელმისაწვდომი“ – ინტერვიუ Myscooter-ის დირექტორ ვლადიმერ გეგენავასთან

„ელექტრომობილობა უნდა იყოს ყველასთვის ხელმისაწვდომი“ – ინტერვიუ Myscooter-ის დირექტორ ვლადიმერ გეგენავასთან

Content

Show more

რომელმა ბრენდმა მოიგო ბრძოლა ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე?

რომელმა ბრენდმა მოიგო ბრძოლა ჩინეთის ელექტრომობილების ბაზარზე?

ელექტრომობილი

„ჩვენი ტექნიკით ხელს ვუწყობთ ეკოსისტემის განვითარებას რეგიონში“ - ინტერვიუ “ტრანსპორტერის” დამფუძნებელ სერგი შუღაროვთან

„ჩვენი ტექნიკით ხელს ვუწყობთ ეკოსისტემის განვითარებას რეგიონში“ - ინტერვიუ “ტრანსპორტერის” დამფუძნებელ სერგი შუღაროვთან

ელექტრომობილი

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

2025 წლის ელექტრო Porsche Macan-ის მიმოხილვა — რამდენად კარგი ელექტრომობილია?

ელექტრომობილი

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის” - ინტევიუ სვეტლანა მონიავასთან

“ელექტრომობილები და ჰიბრიდები უკვე აქ არიან - და ისინი საუკეთესო არჩევანია თანამედროვე მოთხოვნებისთვის”

ელექტრომობილი

Show more

რეკლამა

რეკლამა

რეკლამა