Megawatt-დონის დამუხტვის ტესტირების ახალი სისტემა: მომდევნო თაობის EV-ების განვითარებისთვის გადადგმული ნაბიჯი

Nov 21, 2025

ელექტრომობილების ბაზარი სწრაფად მოძრაობს მაღალი სიმძლავრის დამუხტვისკენ, განსაკუთრებით მძიმე სატვირთო და კომერციული ტრანსპორტისთვის. სწორედ ამ კონტექსტში კომპანიამ Vector წარადგინა ახალი vCTS.performance - Hardware-in-the-Loop (HIL) ტესტირების სისტემა, რომელიც დამუხტვის პროცესს მეგავატურ დონეზე ავითარებს.

სისტემა შექმნილია EA Elektro-Automatik-სთან თანამშრომლობით და საშუალებას აძლევს მწარმოებლებსა და ინფრასტრუქტურის განვითარებაში ჩართულ კომპანიებს, შეამოწმონ EV და დამტენ სადგურებს შორის კომუნიკაცია 3.84 მეგავატამდე სიმძლავრის პირობებში.

ელექტრომობილების ინდუსტრია გადადის Megawatt Charging System (MCS) სტანდარტზე - ეს არის ახალი თაობის სწრაფი დამუხტვის სისტემა, რომელიც კომერციულ სატვირთოებსა და ავტოპარკებს რამდენიმე წუთში ავსებს ბატარეებს. მაღალმა სიმძლავრემ ზრდის მოთხოვნას ტესტირების ისეთ აღჭურვილობაზე, რომელიც რეალურ გარემოს მაქსიმალურად მიუახლოვდება. Vector vCTS.performance სწორედ ამ საჭიროებას პასუხობს.

ძირითადი შესაძლებლობები

1. მაღალი სიმძლავრის ტესტირება 3.84 MW-მდე

სისტემა მუშაობს 60 kW-სა და 3.84 MW-ის შორის, რაც საშუალებას გაძლევთ მოამზადოთ:

  • მძიმე სატვირთოები

  • ავტობუსები

  • საწარმოო ტექნიკა

  • კომერციული ავტოპარკები

ამ დონეზე ტესტირება უზრუნველყოფს რეალურ დატვირთვაზე და მაღალი სიმძლავრის დინებაზე მუშაობის სიმულაციას.

2. მრავალსტანდარტიანი მხარდაჭერა

პლატფორმა თავსებადია თითქმის ყველა არსებულ სტანდარტთან:

  • CCS

  • MCS

  • NACS

  • GB/T

  • CHAdeMO

ეს განსაკუთრებით მნიშვნელოვანი ხდება გლობალურ ბაზარზე, სადაც სტანდარტები რეგიონების მიხედვით განსხვავდება.

3. ენერგოეფექტურობა და ქსელში ენერგიის დაბრუნება

სისტემა უზრუნველყოფს:

  • 96%-ზე მეტ ეფექტურობას

  • ენერგიის რეგენერაციულ რეჟიმს, რომელიც ტესტირებისას მიღებულ ენერგიას ქსელში აბრუნებს

მეგავატურ დატვირთვებთან მუშაობისას ეს კრიტიკულად მნიშვნელოვანია.

4. ინტეგრაცია Vector-ის პროგრამებთან

vCTS.performance უშუალოდ მუშაობს:

  • CANoe Test Package EV / EVSE

  • vTESTstudio

ინჟინრებს შეუძლიათ ტესტირების ავტომატიზაცია, კომუნიკაციის ანალიზი და დამუხტვის პროცესის სრული სიმულაცია.

ვის გამოადგება?

  • EV OEM-ებს

  • დამტენი სადგურების მწარმოებლებს

  • ინფრასტრუქტურის პროვაიდერებს

  • სატვირთოებისა და ავტოპარკების ოპერატორებს

  • ენერგეტიკის სფეროს კომპანიებს

Megawatt Charging System 2026-2030 წლებში მასობრივად გავრცელდება, ამიტომ ტესტირების ასეთი პლატფორმები აუცილებელი ხდება უსაფრთხოების, შესაბამისობის და სტანდარტიზაციის უზრუნველსაყოფად.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @