
Ferrari აცოცხლებს Testarossa-ს - ნახეთ, როგორ გამოიყურება ახალი სუპერქარი
Sep 25, 2025
Ferrari-მ მილანში წარმოადგინა ახალი 849 Testarossa, პლაგ-ინ ჰიბრიდული სუპერქარი, რომელიც აერთიანებს 1980-იანი წლების ნოსტალგიასა და უახლეს ტექნოლოგიებს. მოდელი SF90 Stradale-სჩაანაცვლებს და გაიყიდება როგორც კუპეს, ასევე ღია სახურავის მქონე Spider ვერსიით.
ახალი Testarossa პატივს მიაგებს ლეგენდარულ ორიგინალს, რომელიც 1980-იან წლებში Ferrari-ის ერთ-ერთ ყველაზე ცნობილ მოდელად იქცა.
ჟურნალისტი ბენ ბარი აღნიშნავს: „Testarossa Ferrari-ის ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე იკონური სახელია. პირველად ეს ტერმინი გამოიყენეს 1956 წელს Ferrari 500 TR-ის ძრავაზე წითელი თავსახურების აღსაწერად. მოგვიანებით ის Le Mans-ის გამარჯვებულებზეც გამოჩნდა და 80-იანების საკულტო სუპერქარზე, რომელმაც პოსტერების თაობა შექმნა. ახლა ეს სახელი ბრუნდება სრულიად ახალ სუპერსპორტ ბერლინეტაზე - 849 Testarossa-ზე.“
მანქანის გულშია ხელახლა ინჟინერირებული 4.0-ლიტრიანი ტვინ-ტურბო V8, რომელიც ავითარებს 830 ცხენის ძალას. მას ემატება სამი ელექტროძრავი და საერთო სიმძლავრე აღწევს 1,050 ცხ.ძ.-ს.
ეს კომბინაცია საშუალებას იძლევა:
0-100 კმ/სთ < 2.3 წამში
მაქს. სიჩქარე > 330 კმ/სთ
ელექტრონულად 25 კმ სავალი დიაპაზონი, 7.45 kWh ბატარეით
როგორც ბენ ბარი აღნიშნავს: „849 Testarossa აერთიანებს მემკვიდრეობასა და უახლეს ტექნოლოგიას - ჰიბრიდული სისტემა აწვდის 1050 ცხ.ძ.-ს, რაც 50-ით მეტია, ვიდრე SF90 Stradale-ს ჰქონდა.“
Ferrari დაიწყებს 849 Testarossa-ს მიწოდებას ევროპაში 2026 წლიდან. აშშ-ის მყიდველები მანქანას მოგვიანებით მიიღებენ და უფრო მაღალ ფასს გადაიხდიან ტარიფების გამო.
ახალი Testarossa ასრულებს Ferrari-ის ჰიბრიდული ხაზის განახლებას, მაშინ როცა ბრენდი ემზადება თავისი პირველი სრულად ელექტრო მოდელის წარდგენისთვის 2026 წელს. CEO ბენედეტო ვინია ადასტურებს, რომ Ferrari განაგრძობს როგორც ჰიბრიდების, ასევე ბენზინის მოდელების წარმოებას EV-ებთან ერთად.