XPeng Mona M03: ბიუჯეტური EV, რომელიც Tesla-საც კი აშინებს

Dec 10, 2025

XPeng-ის ახალი კომპაქტური სედანი Mona M03 ჩინეთში ნამდვილ ჰიტად იქცა. ბაზარზე გამოჩენისთანავე გახდა ბრენდის ყველაზე მეტი გაყიდვების მქონე მოდელი, რადგან Tesla Model 3-ს თითქმის ორჯერ იაფად კონკურენციას უწევს. 

მაგრამ XPeng Mona M03 საერთოდ არ ჰგავს დაბალბიუჯეტიან ელექტრომობილს. პირიქით, ის იმდენად გამართულია დიზაინით, ინტერიერითა და ტექნოლოგიებით, რომ ბევრ უფრო ძვირ ევროპულ მოდელსაც გადასდებს.

დეიზაინი და აეროდინამიკა: რეკორდული 0.194 Cd

Mona M03-ის მთავარი საიდუმლო აეროდინამიკაშია. მოდელის ჰაერის წინააღმდეგობის კოეფიციენტი მხოლოდ 0.194-ია - ყველაზე დაბალი მაჩვენებელი მასობრივი წარმოების ნებისმიერი სედანისთვის.

ეს XPeng-ს აძლევს საშუალებას უფრო მცირე ბატარეით მიაღწიოს ძალიან კარგ მანძილს:

  • 620 კმ (CLTC),

  • ბატარეა - 62.2 kWh (BYD FinDreams).

ბრენდი აცხადებს, რომ მხოლოდ აეროდინამიკამ შეამცირა ენერგომოხმარება იმდენად, რომ მანქანას დამატებით 60 კმ გარბენი მოემატა.

ავტომობილი მსუბუქია თავისი კლასისთვის - 1,739 კგ, რაც ენერგოეფექტურობას კიდევ უფრო ზრდის.

100+ საათიანი გვირაბის ტესტებისა და 15 დიზაინ-ცვლილების შედეგად, M03 იღებს ფორმას, რომელიც ნამდვილად არ გამოიყურება “ბიუჯეტურად”.

ინტერიერი: ხარისხი, რომელიც ფასს აშკარად აღემატება

სალონში შეგხვდებათ:

  • 15.6’’ ცენტრალური ეკრანი, Snapdragon 8155 ჩიპზე

  • სურვილის შემთხვევაში – სტიურინგზე დამატებითი პატარა დისპლეი

  • მაღალი ხარისხის რბილი პლასტმასი

  • გამძლე და ძალიან კომფორტული leatherette-გადასაკრავი სავარძლები (Volvo-ს სტილი)

  • პანელების იდეალური შეწებება

  • სრული მინის ჭერი, რომელიც სივრცეს აშკარად აძლიერებს

ინტერიერის მასალები და აწყობის დონე თითქმის premium-კლასს უახლოვდება. მანქანაში ოთხ ზრდასრულს თავისუფლად შეუძლია კომფორტულად მგზავრობა.

ტექნოლოგიები: Level 2 ADAS + XNGP პილოტირება

M03-ის სტანდარტული უსაფრთხოების პაკეტი მოიცავს:

  • Lane Centering Control

  • Adaptive Cruise Control

  • Automatic Emergency Braking

  • თვალისა და ხელის მონიტორინგს

XPeng-ის მოწინავე სისტემა XNGP (Navigation Guided Pilot) ამ სეგმენტში ერთ-ერთი საუკეთესოა. ტესტირებისას ავტომობილმა დამოუკიდებლად, ჩარევის გარეშე იმოძრავა, რბილად და ნათლად რეაგირებდა გარემოზე.

ერთადერთი კომპრომისი არის უკანა ტორსიონის საკიდარი, რაც უხეში გზებზე ნაკლებ კომფორტს იძლევა. სამაგიეროდ, სწორედ ამ გადაწყვეტილებამ შესაძლებელი გახადა:

  • 621-ლიტრიანი ბარგის განყოფილება

  • დარჩენილი ადგილების დაქნევის შემდეგ - 1,603 ლიტრი, რაც კლასისთვის იშვიათია

მანქანა მარტივად მანევრირებს: მობრუნების რადიუსი მხოლოდ 5.3 მ.

წარმადობა

  • 160 kW (≈215 hp)

  • 0–100 კმ/სთ: 7.4 წამი

  • მშვიდი საჭე

  • გზის და ქარის ხმაურის ძალიან დაბალი დონე

ეს შედეგები სრულიად საკმარისია ყოველდღიური და უსაფრთხო მართვისთვის.

XPeng Mona M03 არის მანქანა, რომელმაც მიზანში ზუსტად მოახვედრა: უმაღლესი აწყობა, კომფორტული ინტერიერი, შესანიშნავი ტექნოლოგიები და ეფექტური ბატარეა - ფასთან შედარებით წარმოუდგენელი შეთავაზება.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @