Polestar 3-მა ნორვეგიის ზამთრის დიაპაზონის ტესტში ლიდერობა მოიპოვა

Jan 21, 2025

Polestar 3 Long Range Dual Motor Performance Pack-მა შესანიშნავი შედეგი აჩვენა ნორვეგიის El Prix ტესტში – ცივი ამინდის დიაპაზონის გამოწვევაში, რომელიც Motor Magazine-მა და ნორვეგიის ავტომობილების ფედერაციამ (NAF) ჩაატარეს. გაყინულ ტემპერატურასა და ექსტრემალურ პირობებში, Polestar 3 საუკეთესო EV-ად დასახელდა, რაც მის ენერგოეფექტურობას და საიმედოობას ამტკიცებს ზამთრის პირობებში.

El Prix ტესტი ითვლება მსოფლიოს ყველაზე დიდ დამოუკიდებელ ზამთრის EV დიაპაზონის ტესტად, სადაც 24 ელექტრომობილი ექვემდებარებოდა ნორვეგიის მკაცრ კლიმატურ პირობებს. ყინვის, წვიმისა და დაბალი ტემპერატურის მიუხედავად, Polestar 3-მა 531 კმ დაფარა, რაც მისი ოფიციალური WLTP დიაპაზონიდან მხოლოდ 5%-ით ნაკლებია.

ეს შედეგი ტესტის ისტორიაში მეორე საუკეთესო მაჩვენებელია, რომელიც მხოლოდ BMW iX3-ის 2021 წლის 4%-იან გადახრას ჩამორჩება.

ზამთრის ექსტრემალური პირობები EV-ების დიაპაზონზე მნიშვნელოვან გავლენას ახდენს, რადგან ბატარეის ეფექტურობა და ენერგიის მოხმარება მცირდება, თუმცა Polestar 3-მა ამ გამოწვევას იდეალურად გაართვა თავი.

მოულოდნელი შედეგები: Tesla-მ იმედები ვერ გაამართლა

  • BYD Tang მეორე ადგილზე გავიდა დიაპაზონის 9%-იანი შემცირებით.

  • Mini Countryman EV მესამე ადგილზე იყო 11%-იანი გადახრით.

  • Tesla Model 3, რომელიც მონაწილეებში ყველაზე გრძელ WLTP დიაპაზონს ფლობდა, 21-ე ადგილზე აღმოჩნდა 24 ავტომობილს შორის, მისი რეალური დიაპაზონი 24%-ით ნაკლები იყო ოფიციალურ მაჩვენებელთან შედარებით.

ტესტმა ასევე გამოავლინა ტექნიკური უზუსტობა Tesla Model 3-ის დიაპაზონის გათვლაში – მისი ტრიპმეტრი 10 მილით მეტს აჩვენებდა, ვიდრე Google Maps-ით დადასტურებული რეალური მანძილი, რაც მისი დიაპაზონის შეფასების სიზუსტეზე ეჭვებს აჩენს.

ნორვეგია, სადაც გასულ წელს გაყიდული ახალი ავტომობილების 90% ელექტრო იყო, იდეალური საცდელი გარემოა EV-ების რეალურ პირობებში შემოწმებისთვის. El Prix ტესტის შედეგები მომხმარებლებს ფასდაუდებელ ინფორმაციას აწვდის იმის შესახებ, თუ როგორ იქცევიან EV-ები ყოველდღიურ, ექსტრემალურ პირობებში და რამდენად სანდოა მათი WLTP მაჩვენებლები.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @