Kia ყოველწლიურად 1.6 მლნ EV-ის გაყიდვას ისახავს მიზნად

Nov 15, 2024

Kia-მ თავისი ამბიციური გეგის შესახებ გააკეთა განცხადაება, რომლის მიხედვითაც ავტომწარმოებელი 2030 წლამდე, ყოველწლიურად 1.6 მილიონი ელექტრომობილის გაყიდვას გეგმავს. მიზნის მისაღწევად კომპანია აფართოებს პორტფელს და ამზადებს ხელმისაწვდომ და ინოვაციურ მოდელებს, როგორიცაა Kia EV9 და კომპაქტური Kia EV3, რათა უფრო ფართო აუდიტორიას მისწვდეს.

Kia-ს ელექტრომობილების სტრატეგიის მთავარი საკითხები

  • ხელმისაწვდომი EV მოდელები: Kia EV9, ფართო სამრიგიანი ელექტრო SUV, და EV3, კომპაქტური და ქალაქისთვის მოსახერხებელი მოდელი, წარმოაჩენს Kia-ს სურვილს, ელექტრომობილები გახადოს უფრო ხელმისაწვდომი მრავალფეროვანი ბაზრებისთვის. 

  • EV პორტფელის გაფართოება: Kia 2027 წლისთვის 15 EV მოდელის გამოშვებას გეგმავს, რომლებიც სხვადასხვა სეგმენტს მოიცავს, დაწყებული პატარა ქალაქის მანქანებიდან და დასრულებული მაღალი წარმადობის ელექტრო SUV-ებით.

  • მდგრადობის ფოკუსი: კომპანია აორმაგებს ელექტრიფიკაციის სტრატეგიას, რაც მისი ნახშირბადის ნეიტრალიტეტის მისიის ნაწილია 2045 წლისთვის. 

  • გლობალური გაფართოება: Kia გეგმავს ელექტრომობილების მთავარი ბაზრების, როგორიცაა ჩრდილოეთ ამერიკა, ევროპა და აზია, გაძლიერებას, ინვესტიციებით და პარტნიორობით დამუხტვის ინფრასტრუქტურაში, რათა ხელი შეუწყოს ელექტრომობილების მიღებას.

Kia-ს მასშტაბური გაყიდვების მიზანი და ელექტრომობილების მზარდი ხაზი არამარტო მწვანე მომავლისთვის მზადებას აჩვენებს, არამედ ხელს უწყობს გლობალურ ცვლილებას მდგრადი ტრანსპორტისკენ. კომპანიის ამბიციური გეგმები მომდევნო ათწლეულში Kia-სა და მთლიანად საავტომობილო ინდუსტრიის ტრანსფორმაციას მოასწავებს.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @