
GM რეკორდულ გაყიდვებს აფიქსირებს
Sep 4, 2025
General Motors-მა აგვისტოში ელექტრომობილების რეკორდული გაყიდვები დააფიქსირა. კომპანიის ინფორმაციით, აშშ-ის ბაზარზე ერთ თვეში 21 000-ზე მეტი EV გაიყიდა, რაც GM-ის ისტორიაში საუკეთესო მაჩვენებელია. თუმცა, ექსპერტები ვარაუდობენ, რომ ეს ზრდა შესაძლოა დროებითი იყოს და მალე ბაზარზე მკვეთრი ვარდნა დაიწყოს.
რატომ გაიზარდა გაყიდვები?
გაყიდვების პიკი პირდაპირ დაკავშირებულია ფედერალური EV საგადასახადო კრედიტის ($7 500 თითო მანქანაზე) დასრულებასთან. პროგრამა 30 სექტემბრის შემდეგ აღარ იმოქმედებს, რის გამოც მომხმარებლები ცდილობდნენ, ბოლო შესაძლებლობა გამოეყენებინათ.
რა გეგმები აქვს GM-ს?
General Motors აცხადებს, რომ არ აპირებს მხოლოდ დროებით მოთხოვნაზე დაყრდნობას. კომპანია აქტიურად ავითარებს ელექტრომობილების პორტფელს და სამომავლო სტრატეგიას:
ახალი მოდელები: Chevrolet Equinox EV, Cadillac LYRIQ და GMC Sierra EV.
ინფრასტრუქტურა: წლის ბოლომდე დაგეგმილია 65 000 სწრაფი დამუხტვის წერტილი, 2027 წლისთვის კი - 100 000.
წარმოების ეფექტიანობა: ახალი „უნივერსალური EV პლატფორმა“ ბატარეის ხარჯების შემცირებას და უფრო ხელმისაწვდომ ფასებს უნდა შეუწყოს ხელი.
რას ელოდებიან ანალიტიკოსები?
ექსპერტები თანხმდებიან, რომ გაყიდვების ზრდა III კვარტალში გაგრძელდება, მაგრამ IV კვარტალში კრედიტის გაუქმების შემდეგ მოთხოვნა მკვეთრად დაეცემა.
მომხმარებლები EV-ს უფრო ძვირად შეძენენ, რაც შეამცირებს ინტერესს.
კონკურენცია ჩინურ და იაფ ბრენდებთან კიდევ უფრო გამწვავდება.
GM-ისთვის მთავარი გამოწვევა იქნება დაბალი ფასის შენარჩუნება და მომგებიანობის უზრუნველყოფა.
აგვისტოს რეკორდი GM-ისთვის უდავოდ წარმატებაა, თუმცა მომავალი მარტივი არ იქნება. საგადასახადო შეღავათების დასრულება ბაზარზე ახალ რეალობას ქმნის. ახლა მთავარი კითხვა ის არის, შეძლებს თუ არა GM ინოვაციებისა და ხელმისაწვდომი ფასების გზით ლიდერობის შენარჩუნებას.