
EREV რევოლუცია: ჩინური ჰიბრიდები სრულად ელექტროებს უტოლდებიან
Oct 3, 2025
ჩინური ელექტრომობილების მწარმოებლები Xiaomi EV და Leapmotor გეგმავენ გაფართოებული მანძილის ელექტრომობილების (EREV) გამოშვებას, რომლებიც აღჭურვილი იქნება უზარმაზარი 80-კილოვატსაათიანი ბატარეებით. ეს ტენდენცია კიდევ უფრო აქრობს ზღვარს სუფთა ელექტრო და ჰიბრიდულ მანქანებს შორის.
CATL-ის ახალი თაობის ბატარეები
ბატარეების გიგანტი CATL მომავალ წელს გამოუშვებს 8- სერიის მაღალნიკელოვან ბატარეებს, რომლებიც გამოყენებული იქნება წამყვანი სტარტაპების EREV მოდელებში.
უკვე 2025 წელს, რამდენიმე ჰიბრიდმა მიიღო 60 კილოვატსაათზე მეტი ტევადობის Freevoy ბატარეები.
2026 წლისთვის PHEV და EREV მოდელებში ბატარეის მოცულობა 80 კილოვატსაათამდე გაიზრდება, რაც ბევრ სრულად ელექტრულ მანქანას გაუტოლდება.
მაგალითად, Tesla Model Y L-ს ჩინეთში 82 კილოვატსაათიანი ბატარეა აქვს, ხოლო Nio-ს სუბ-ბრენდის Onvo-ს L90 SUV აღჭურვილია 85 კილოვატსაათით.
რომელ მოდელებს ექნებათ 80-კვტ/ს battery pack?
Xiaomi EV-ის ახალი EREV
Leapmotor-ის D-სერიის მანქანები
GWM-ის მომავალი PHEV (2026 წლიდან)
Leapmotor-მა უკვე დააანონსა, რომ მისი ახალი ფლაგმანური მოდელი D19 ოფიციალურად გაეშვება 16 ოქტომბერს.
ჩინეთის PHEV-ების საშუალო ბატარეის მოცულობა აგვისტოში მხოლოდ 27.7 კილოვატსაათი იყო. 80-კილოვატიანი ბატარეები ამ კლასს მთლიანად ახალ დონეზე აიყვანს.
8- სერიის ბატარეები იყენებენ კათოდის მასალას ნიკელის, კობალტისა და მანგანუმის 8:1:1 შეფარდებით. ისინი პირველად რამდენიმე წლის წინ გამოჩნდა GAC Aion-ისა და Nio-ს მოდელებში, მაგრამ თერმული უსაფრთხოების პრობლემების გამო მაშინ ფართოდ ვერ გავრცელდა. ახლა, უკეთესი გაგრილების სისტემების წყალობით, ისინი ხელახლა ბრუნდებიან ბაზარზე.
სხვა ბრენდების სიახლეები
Xpeng ოქტომბერში წარადგენს EREV ვერსიას თავისი X9 MPV-ისთვის, რომელსაც 450 კმ-ს სვლა ექნება CLTC ციკლში.
Xpeng G7 EREV ბაზარზე გამოვა 2026 წლის პირველ კვარტალში, 800-ვოლტიანი პლატფორმით და 5C სწრაფი დატენვით (430 კმ სვლის დიაპაზონი).
CATL Freevoy Super Hybrid Battery, რომელიც 2024-ში გამოჩნდა, უკვე გამოიყენება IM Motors-ისა და GAC Hyptec-ის მოდელებში.
Xiaomi-სა და Leapmotor-ის გეგმები 80-კილოვატიანი ბატარეებით აღჭურვილი EREV-ების გამოსაშვებად ნათლად აჩვენებს, რომ ჰიბრიდები სულ უფრო უახლოვდებიან სრულად ელექტრულ მანქანებს როგორც სვლის მანძილით, ისე ტექნოლოგიური შესაძლებლობებით.