
სრულიად ახალი Toyota Hilux Travo წარმოდგენილია როგორც შიდა წვის, ისე სრულად ელექტრო ვერსიით
Nov 12, 2025
Toyota-მ ოფიციალურად წარმოადგინა მე-9 თაობის Hilux Travo, რომელიც თავისი გლობალური დებიუტით ტაილანდში გამოიცა. ახალ მოდელს თან ახლავს სრულიად ელექტრული ვერსიაც, რაც Hilux-ის ისტორიაში პირველი შემთხვევაა.
Hilux Travo არის სრულად განახლებული პიკაპი ახალი დიზაინით, ინტერიერით და გაუმჯობესებული კომფორტის სისტემებით, რაც მას SUV-ის კლასის მახასიათებლებსაც აძლევს.
ახალი Hilux Travo ხელმისაწვდომია სამ ვერსიად:
Travo Prerunner
Travo 4TREX
Travo Overland
გარდა ამისა, Toyota-მ ტაილანდში წარმოადგინა Hilux EV - სრულად ელექტრო ვერსია, ხოლო ევროპის და ოკეანიის ბაზრისთვის ამჟამად მუშავდება წყალბადზე მომუშავე (FCEV) მოდელი, რომლის დებიუტიც 2028 წელს იგეგმება.
ახალი Hilux Travo გახდა ოდნავ ფართო და უფრო მაღალი წინა თაობასთან შედარებით. სიგრძე შეადგენს 5.32 მეტრს, სიგანე - 1.88 მეტრს, სიმაღლე - 1.81 მეტრს, ხოლო ბორბლებს შორის დაშორება 3.08 მეტრია. გრუნტის კლირენსი გაზრდილია და ახლა შეადგენს 224 მმ-ს (Overland ვერსიაში 225 მმ), რაც SUV-ის ტიპურ გამავლობას უზრუნველყოფს.
შიდა წვის ვერსია აღჭურვილია 2.8-ლიტრიანი ოთხცილინდრიანი ტურბო-დიზელით, რომელიც ავითარებს 204 ცხენის ძალას და 500 ნმ ბრუნვას. გადაცემათა კოლოფი - 6-საფეხურიანი ავტომატური, ხოლო Travo Overland ვერსიას დამატებით აქვს 4x4 სისტემა და უკანა დიფერენციალის ბლოკირება.
მანქანას აქვს Multi-Terrain Select სისტემა და პანორამული ხედვის კამერა, რაც მის მანევრირებასა და ოფროუდ შესაძლებლობებს კიდევ უფრო აუმჯობესებს.
ახალი თაობის Hilux Travo გამოდის მხოლოდ ორმაგი კაბინის (Double Cab) კონფიგურაციით. სალონში დომინირებს ორი 12.3-დუიმიანი ეკრანი - ერთი მძღოლის პანელისთვის, მეორე კი ცენტრალური მულტიმედიისთვის.
ყველა მართვის სისტემა, AWD, Terrain Control და სხვა ოფროუდ რეჟიმები, თავმოყრილია ცენტრალურ კონსოლზე.
ელექტრო ვერსია იყენებს shift-by-wire გადაცემის მექანიზმს და აღჭურვილია MyToyota აპთან დაკავშირების ფუნქციით, უკაბელო ტელეფონის დამტენითა და ახალი USB პორტებით.
პირველად Hilux-ში დაინსტალირებულია ელექტრო საჭის სისტემა, რაც მართვას უფრო კომფორტულს ხდის.
ახალი მოდელი აღჭურვილია Toyota Safety Sense-ის გაფართოებული პაკეტით, რომელიც მოიცავს:
დაბალ სიჩქარეზე აჩქარების კონტროლს
პროაქტიურ მართვის დამხმარე სისტემას
საგანგებო გაჩერების ფუნქციას
ბრმა ზონის მონიტორს
უსაფრთხო გასვლის ასისტენტს
მძღოლის მონიტორინგის კამერას
Hilux EV - ელექტრო ვერსიის მახასიათებლები
ელექტრო Hilux აღჭურვილია 59.2 კვტსთ ლითიუმ-იონურ ბატარეით და ორ ძრავზე დაფუძნებულ AWD სისტემით, რომელიც ერთად გამოიმუშავებს 193 ცხენის ძალას. სვლის სიშორე - 300 კმ-ზე მეტი WLTP ციკლზე.
წინა და უკანა ელექტრო ღერძები უზრუნველყოფენ მუდმივ სრულამძრავიანობას:
წინა ღერძზე - 205 ნმ
უკანა ღერძზე - 268 ნმ ბრუნვა
ტვირთამწეობა შეადგენს დაახლოებით 715 კგ-ს, ხოლო ბუქსირების უნარი - 1,600 კგ-მდე.