Jaguar-მა ახალი ბრენდული იდენტობა წარადგინა

Nov 20, 2024

Jaguar სრულიად ახალ გზაზე გადადის, გარდაქმნის თავის იდენტობას და პოზიციონირებას, რათა გახდეს ულტრა-ლუქს კლასის ელექტრომობილების (EV) მწარმოებელი, რომელიც უპირისპირდება Rolls-Royce-სა და Bentley-ს.

Jaguar-მა წარადგინა ახალი ბრენდული იდენტობა, სახელად „Exuberant Modernism“, რომელიც სცდება მარტივ ლოგოს განახლებას. რებრენდინგი მოიცავს:

  • თანამედროვე შრიფტს.

  • „Strike Through“ ხაზების ქსელს.

  • ხელახლა გააზრებულ „Leaper“ ემბლემას.

  • წრიულ მონოგრამას, რომელიც აერთიანებს ასოებს „j“ და „r“.


ცვლილების ფარგლებში Jaguar-მა გააუქმა თავისი ისტორიული „growler“ ლოგო. კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორის, ადრიან მარდელის თქმით, ეს არის „სრული განახლება“, რომელიც Jaguar-ს სრულიად ელექტრულ მომავლისთვის ამზადებს.

პრემიუმ კლასის ელექტრული ხაზის შექმნა

Jaguar გეგმავს სამი ახალი EV მოდელის წარმოებას, რომლებიც ფოკუსირებული იქნება ექსკლუზიურ აუდიტორიაზე. მოდელები სავარაუდოდ იქნება დაახლოებით ორმაგი ფასის დღევანდელ მოდელებთან შედარებით. Jaguar პროგნოზირებს, რომ არსებული მომხმარებლების მხოლოდ 10%-15% გადავა ახალ, პრემიუმ კლასის ხაზზე.

Jaguar რევოლუციას ახდენს ავტომობილის შეძენის პროცესში. კომპანია გეგმავს ექსკლუზიური შოურუმების გახსნას მსხვილი ქალაქების პრემიუმ უბნებში, რაც ახალ ციფრულ ეკოსისტემასთან და საზოგადოებაზე ორიენტირებულ აპლიკაციასთან იქნება ინტეგრირებული. გაყიდვის პროცესი ონლაინ კონფიგურაციისა და პირისპირ დადასტურების კომბინაციას მოიცავს, რაც უზრუნველყოფს კურირებულ და პერსონალიზებულ შეძენის გამოცდილებას.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @