
Mar 14, 2025
Honda Motor-მა ხმამაღალი განაცხადი გააკეთა: 2040 წლისთვის კომპანიის ყველა ახალი ავტომობილი იქნება ან ელექტრომობილი, ან წყალბადის საწვავზე მომუშავე. ეს ნიშნავს, რომ ავტომწარმოებელი შიდა წვის ძრავების (ICE) წარმოებას სრულად შეწყვეტს — ეს კი მნიშვნელოვანი ეტაპია საავტომობილო ინდუსტრიის ისტორიაში და მიუთითებს იმაზე, რომ ნახშირბადის ნეიტრალობისკენ სწრაფვა უკვე გარდაუვალია.
ერთი ეპოქის დასასრული
ბენზინზე მომუშავე ავტომობილები 1880-იანი წლებიდან არსებობს, მაგრამ Honda, რომელმაც მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ შექმნა საკუთარი ინდუსტრია, მალევე გახდა ბაზრის ერთ-ერთი ლიდერი. კომპანიის გარდამტეხი მომენტი იყო 1972 წელს, როდესაც Honda-მ წარადგინა Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC) ძრავი, რომელიც დაბალი ემისიებით გამოირჩეოდა.
Honda-ს შიდა წვის ძრავებში ტექნიკური სრულყოფილება, რომელსაც Formula 1-ის წარმატებებიც ადასტურებს, მის მთავარ იდენტობად ითვლებოდა. თუმცა, კომპანიის გადაწყვეტილება მთლიანად დატოვოს ეს ტექნოლოგია ხაზს უსვამს რეალობას — ავტომწარმოებლებმა ევოლუცია უნდა განიცადონ, თუ გადარჩენა სურთ.
Honda-ს პასუხისმგებლობა EV ტრანზიციაში
Honda-მ არა მხოლოდ უნდა შეაჩეროს შიდა წვის ძრავების წარმოება, არამედ აქტიური ნაბიჯები უნდა გადადგას ეკოლოგიურად სუფთა მასალების გამოყენებასა და სამართლიან მიწოდების ჯაჭვის უზრუნველყოფაში.
საავტომობილო ინდუსტრია გარდამტეხი ცვლილებების წინაშეა — და ის კომპანიები, რომლებიც დროულად მოერგებიან ახალ რეალობას, გამარჯვებულები გახდებიან EV ეპოქაში.