GM EV-ების ხაზის გაფართოებას აჩქარებს

Jan 30, 2025

General Motors-მა (GM) ელექტრომობილების (EV) სექტორში მნიშვნელოვანი ეტაპი გადალახა და განაცხადა, რომ 2024 წლის მეოთხე კვარტალში მისი EV ოპერაციები პირველად გახდა მოგებიანი. ეს მიღწევა GM-ის გრძელვადიანი ელექტრიფიკაციის სტრატეგიისთვის მნიშვნელოვანი ეტაპია და კომპანიისთვის EV-ბიზნესის მდგრადობას უზრუნველყოფს.

GM-ის ელექტრომობილების ოპერაციებმა პირველად აჩვენა პოზიტიური მოგება, რაც ნიშნავს, რომ კომპანია თითოეული გაყიდული EV-დან მატერიალური და შრომითი ხარჯების შემდეგ მოგებას იღებს. თუმცა, ეს მაჩვენებელი ჯერ არ მოიცავს უფრო ფართო ინფრასტრუქტურულ ინვესტიციებს, როგორიცაა საწარმოო ხაზების განვითარება.

აღსანიშნავია, რომ GM-მა ეს მოგებიანობის ეტაპს უფრო სწრაფად მიაღწია, ვიდრე Tesla-მ, რომელმაც სრული წლის მოგება მხოლოდ 2020 წელს უზრუნველყო.

GM-ის EV-სექტორის ზრდის ერთ-ერთი მთავარი მამოძრავებელი Chevrolet Equinox EV იყო, რომელიც აშშ-ში გაყიდვებით ტოპ ხუთეულში შევიდა.

2024 წლის EV გაყიდვების ძირითადი მაჩვენებლები:

  • ჯამური EV გაყიდვები: 114,432 ერთეული (გადაუსწრო Ford-ს, რომლის გაყიდვები 97,865 ერთეულს შეადგენდა)

  • მეორე ადგილი აშშ-ის EV ბაზარზე (Tesla-ს შემდეგ)

  • ბაზრის წილი გაორმაგდა – 6.5 პროცენტიდან (Q1) 12.5 პროცენტამდე (Q4)

GM ოპტიმისტურად უყურებს 2025 წელს, გეგმავს EV წარმოების 189,000-დან 300,000-მდე ზრდას. CFO პოლ ჯეიკობსონის განცხადებით, კომპანია ფრთხილ სტრატეგიას დაიცავს, რათა თავიდან აიცილოს ზედმეტი წარმოება და ფასდაკლების აუცილებლობა. GM-მა EV მარაგი 100-დღიანი მაჩვენებლიდან (Q3) 70 დღემდე შეამცირა (Q4), რაც ბაზრის მოთხოვნას უკეთესად ასახავს.

2025 წლის გამოწვევები

  • EV საგადასახადო შეღავათების შესაძლო ცვლილება – ახალი ადმინისტრაცია შესაძლოა შეცვალოს საგადასახადო სტიმულები და სუბსიდიები

  • პოტენციური ტარიფები – ახალი სავაჭრო პოლიტიკა შეიძლება მოქმედებდეს GM-ის ჩრდილოეთ ამერიკის მიწოდების ჯაჭვზე (მექსიკა და კანადა)

GM ასევე აძლიერებს ლუქს კლასის ელექტრომობილების სეგმენტს Cadillac-ის ბრენდით, რომელიც 2025 წელს რამდენიმე ახალ მოდელს წარადგენს:

  • Escalade IQCadillac-ის პირველი სრულად ელექტრული ფლაგმანური SUV

  • OPTIQსპორტული ელექტრო ქროსოვერი, რომელიც Lyriq-ზე დაბლა პოზიციონირდება

  • VISTIQლუქს კლასის ელექტრო SUV, რომელიც შუალედურ სეგმენტს ავსებს

Cadillac-ის ეს გაფართოება ნიშნავს, რომ ბრენდს ყველა ძირითად სეგმენტში ელექტრომობილი ექნება, რაც GM-ის მიზანს ემსახურება – შესთავაზოს EV-ები ყველა ფასისა და კატეგორიის მომხმარებელს.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @