BMW-ის ახალი 800V ელექტრომობილი ყველაფერს შეცვლის – 10 წუთში 300 კმ დამუხტვა

Mar 21, 2025

BMW-მა წარადგინა მძლავრი ტექნოლოგიური განახლება თავის ელექტრომობილებისთვის – მეექვსე თაობის eDrive სისტემა, რომელიც 800V არქიტექტურით არის აღჭურვილი და Neue Klasse სერიისთვის იქნება ხელმისაწვდომი.

გერმანიის Landshut-ის Tech Days ღონისძიებაზე BMW-მ ოფიციალურად წარმოადგინა ცილინდრული ბატარეის ახალი სტრუქტურა, რომელიც ორ ფორმატში იქნება ხელმისაწვდომი:

  • 4695 უჯრედები (46mm x 95mm) – სედანებისა და სპორტული მანქანებისთვის

  • 46120 უჯრედები (46mm x 120mm) – SUV-ებისა და დიდი ზომის მანქანებისთვის

მთავარი უპირატესობა?

  • 30%-ით უფრო სწრაფი დამუხტვა

  • 30%-ით გაზრდილი დიაპაზონი

  • 186 მილი (300 კმ) დიაპაზონი 10-წუთიანი დამუხტვის შემდეგ

ახალი Cell-to-Pack არქიტექტურა ამცირებს შუალედურ მოდულებს, რაც მანქანებს უფრო მსუბუქს და ენერგოეფექტიანს ხდის.

BMW-მა შეიმუშავა Energy Master – სრულად ახალი კონტროლის სისტემა, რომელიც:

  • 400V და 800V სისტემებს შორის გარდაქმნას მართავს

  • ბატარეის გაგრილებასა და ენერგიის გადანაწილებას აკონტროლებს

  • ბატარეის ჯანმრთელობისა და ტემპერატურის მდგომარეობას უწყვეტად აკვირდება

Neue Klasse პლატფორმა სრული მოქნილობით გამოირჩევა – მას ექნება სინქრონული ელექტრომოტორები (EESM) უკანა ბორბლებზე და ასინქრონული (ASM) წინა ბორბლებზე. BMW მომხმარებლებს საშუალებას მისცემს, აირჩიონ მანქანები ერთი, ორი ან ოთხი ელექტროძრავით.

ახალი ინოვაცია: უკანა ბორბლების ელექტრომოტორებს ექნება მექანიკური გადაცემის სისტემა, რომელიც სიჩქარის მიხედვით გადაცემის კოეფიციენტს ცვლის და უზრუნველყოფს მაქსიმალურ ეფექტურობას.

წარმოების ვადები და მომავალი მოდელები

  • 2024 წლის აგვისტოდან – პირველი ელექტრო SUV-ის წარმოება BMW-ის Debrecen-ის ქარხანაში (უნგრეთი)

  • 2026 წელსNeue Klasse-ის 3 Series-ის ზომის ელექტროსედანი

BMW ახალი სტრატეგიით ხელმძღვანელობს – "Local for Local", რაც ნიშნავს, რომ ბატარეების წარმოება მოხდება ევროპის, ჩინეთის, მექსიკისა და აშშ-ის საწარმოო ჰაბებთან ახლოს, რაც CO₂ ემისიების შემცირებას და ხარჯების ოპტიმიზაციას უზრუნველყოფს.

მნიშვნელოვანი გაუმჯობესებები:

  • 50%-ით შემცირებული წარმოების ხარჯები

  • 40%-ით უფრო ეფექტური ძრავები

  • 20%-ით უფრო დაბალი წარმოების ხარჯები ძრავებზე

  • 10%-ით მსუბუქი კონსტრუქცია

"ჩვენი მიზანია, მომხმარებლებს შევთავაზოთ საუკეთესო ძრავის კონცეფცია ნებისმიერი საჭიროებისთვის და ლიდერი ვიყოთ ელექტრომობილობაში." - აღნიშნავს BMW-ის დირექტორთა საბჭოს წევრი.

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @

© 2023-2025 - EV News - All rights reserved.

Crafted @